alma

Alma Media on palveluliiketoimintaan ja journalistisiin sisältöihin keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Affärsvärlden, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster. Alma Media rakentaa asiakkailleen kestävää kasvua digitaalisuuden mahdollisuuksia hyödyntäen myös tieto-, järjestelmä- ja asiantuntijapalveluilla. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli 291,5 miljoonaa euroa. Lue lisää:www.almamedia.fi
Alma Brändikuvia 2015

Alma Median ilmastotavoitteet:

  • Oman toiminnan sähkönkulutuksen hiilidioksidipäästöjen vähentäminen 20 prosentilla vuosina 2011-2017.
  • Konsernin autokannan keskimääräisten hiilidioksidipäästöjen pienentäminen kahdeksalla prosentilla vuosina 2013-2017.

Ilmastotyön saavutukset:

  • Alma Media vähensi sähköenergian hiilidioksidipäästöjä pienentämällä energiankulutustaan.
  • Sähkönkulutuksen hiilidioksidipäästöt kasvoivat 39 prosentilla edellisvuoteen nähden mittaustavan muutoksesta johtuen. Vuodesta 2015 lähtien kaikki Alman toimintamaat ovat mukana raportoinnissa. Kokonaistavoitteesta on vuosien 2011-2015 aikana saavutettu 75 prosenttia (kulunut tarkasteluaika 65 prosenttia).
  • Alma Media-konsernin autojen keskimääräiset hiilidioksidipäästöt pysyivät samalla tasolla kuin edellisvuonna 2014. Kokonaistavoitteesta saavutettiin vuosien 2013-2015 välillä 55 prosenttia (kulunut tarkasteluaika 50 prosenttia).